svartarosor

Alla inlägg under maj 2012

-

Av N J - 29 maj 2012 21:08

Hej sötnosar!♥


Bildlöst inlägg...

Har tagit kontakt med en grym tjej som har en grymt bra blogg!

Idaswag.blogg.se  Hon ska kanske göra en design åt mig på blogg.se!

Skulle bli grymt tacksam om hon gör det, haha (:

Puss, ha en trevlig kväll!


Blog You Later


/N



Av N J - 27 maj 2012 19:18

 


Heej!


Förlåt för cp uppdatering, men jag har haft ''fullt upp''

hehe. Har stora planen inför bloggen. Ska försöka skaffa en egen '.se'' hemsida :)

Först måste jag lära mig html koder och pixlr osv.

Veckan har varit otroligt solig och rolig!

Ska försöka vara utomhus så mycket jag kan medans solen skiner c:

Hörs imorgon babes, ni ska få reda på något stort snart (;


Blog You Later


/N


Av N J - 21 maj 2012 17:50

   


Hey guys!♥


Hur har eran helg varit?

Min har varit bra :)

Somnade vid ett och vaknade sju idag, haha är sjukt trött!

Efter skolan så chillade jag lite, sen så joggade jag i 1-2 timmar :)

Hade planerat på att sitta under solen och läsa, men solen försvann bakom målnen ._.

Så det blev riktigt kallt /: Aja imorgon blir det väl det.

Snart ska jag göra 10 minutes workout grejen, grymt bra! Och ta en mysdusch och plugga lite♥

Puss babes.

ATTENTION: Har skapat min blogg nu, namnet är klart. Nu behövs en design. Antingen måste jag plugga om html koder, eller så kan en sötnos göra en design :)


Blog You Later


/N 

Av N J - 20 maj 2012 22:38

Hejhej!


Dålig uppdatering /:

Vet. Pluggar kodmallar :)

Uppdaterar er imorgon på morgonen, puss!


Blog You Later


/N

Av N J - 18 maj 2012 21:37

Hej!


Har börjat lyssna på Justin Bieber nu för tiden...

Haha förut gillade jag honom VERKLIGEN INTE.

Men nu ändrar jag mig bara.

Hans låtar up, boyfriend och live my life är ju helt sjukt bra!!!


Han har börjat bli lite mognare :3

Förut var han egoistiska pottfrillan för mig, men nu är han mogen.

Älskar honom inte, är inte en beliber. Men jag gillar vissa hans låtar.


Blog You Later


/N

Av N J - 18 maj 2012 20:26

                 


Hejhej!


Skit chill dag idag asså :D

Drog in till stan med mamma.

Köpte såklart kläder från hollister ;)

Butiken var jättecool :o

Köpte en t-shirt, shorts och en söt blus.

Sen så köpte jag lite saker från h&m, accesoarer och sånt.

Jag och mamma drack chailatte och myste lite :)

När jag kom hem tog jag på mig min ansiktsmask och satte mig ute i solen, lyssnade på musik och läste! Chillchillchill. Köpte Aloevera dryck, så gott.

Puss sötnosar!


Blog You Later


/N

Av N J - 18 maj 2012 09:38

 


Hejhej!


Bildrepris, men det är för att jag inte orkar koppla in mobilen till datan c:

Vaknade för 1 timme sedan.

Sitter nu och håller på att kolla på blogg.se

Jag kommer inte på ett bra namn till min blogg...

Snälla kommentera bra namntips :D!


Blog You Later


/N

Av N J - 16 maj 2012 22:56

Hej!


Såg att statistiken har blivit sjukt låg :(

Vad händer? Kom igen nu!!!


Blog You Later


/N

Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards