svartarosor

Alla inlägg under mars 2012

Av N J - 31 mars 2012 10:12


Heej♥


Vaknade för 2 timmar sedan :3

Ska äta något nu, kolla på bb. Sen ska jag städa lite snabbt, och sedan gå ut till en sötis♥


Hörs ♥


Blog You Later


/N

Av N J - 30 mars 2012 23:37

 


Hejj♥

Sitter och lyssnar på musik med min Iphone. Haha känner mig som en skrytmåns C;

Ska faktiskt börja städa undan i mitt rum lite snbbt,, och sedan börja gosa ner mig i sängen♥


Upg imorgon...Pussisar♥


Blog You Later


/N

Av N J - 30 mars 2012 22:25

Hej!!Min iPhone har kommit, nu är det bara att vänta på appen xDUpd sen ;**Blog you later /N

Av N J - 29 mars 2012 20:15

Hej!

Ville bara meddela om att mitt dåliga bloggbeteende är snart över. Så fort min mobil kommer, jag vet att det har dröjt ett år xD men aja, den kommer komma. Har varit på dans osv, har inte bloggsug just idag. Men det kommer tillbaka!


Blog You Later


/N

Av N J - 29 mars 2012 12:39

Hej!


Är i skolan, googlar runt, najs C:


Blog You Later


/N

Av N J - 28 mars 2012 20:51

 


Förbannad♥


Ville bara hälsa alla töntar en liten kort sak (;


Att om ni ska besöka min blogg, får ni lämna era dumma kommentarer bakom dataskärmen tack (; Jag har fått kommentarer om vad ni tycker om mig, och om hur jag ''stavar'' T.ex att en tjej sa att jag sminkar mig för mycket. Jag raderade den kommentaren då (: Jag tycker inte att jag sminkar mig ett dugg för mycket, men om jag skulle det är det mitt val. Och en kille hade skrivit man skriver upd inte upg, jaha och? Jag bryr mig inte, gå och skaffa ett liv ist för att anteckna mina stavfel. Jag är bra på att skriva, och det vet jag, så säger bara KBRY?!


Blog You Later


/N


Av N J - 28 mars 2012 20:32

 


Mina känslor tillfälligt är helt okej faktiskt. Jag flyter på 8)

Förut har det varit ganska jobbigt och så... Men nu är det goodie, hoppas det kommer förbli så...

Idag när jag kom hem rev jag sönder en bild på mig och mamma :o Var bara så förbannad på hene ._. Ja, det låter hetl psykiskt fel, men jag gjorde det. Och ja, av ilska!!!


(Btw, förlåt för att jag inte har bytt header, men jag ORKAR INTE just nu ): )


Blog You Later


/N

Av N J - 28 mars 2012 20:20

 


Usch, gud jag vet! DÅLIG UPT!


Hejj!♥


2 dagar har gått och ingen bloggning. Jisses.

Har typ inte tid ): Det har inte hänt mycket under veckan, jag och Sofia hade en liten fest under regnet, skitkul C: Fast jag var lite snuvig. Jag, Towa, Sofia och Jennifer kollade på Tintin på gula villan. Den var okej, somnade typ >.< Haha! På fredag ska jag, sofia och towa bada. Jennifer följer med, men badar inte.


PUSS


Blog You Later


/N

Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards