svartarosor

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av N J - 16 maj 2012 22:56

Hej!


Såg att statistiken har blivit sjukt låg :(

Vad händer? Kom igen nu!!!


Blog You Later


/N

Av N J - 16 maj 2012 21:03

               

Hej!


Grymt kul vecka!!! Helt sjukt asså :D

Det har bara varit 2½ skoldagar (untz)

Nue det lång helg WOOTWOOT!

Drog en snabbis till centrum med sofia (igår?)

Hon skulle hämta sin väska. Vi stannade vid espresso house och drack chai o islatte.

Yummy!

Jag åkte till centrum i söndags och köpte lite nödvändiga saker.

Ska till centrum igen med mamma imorgon tror jag och noppa ögonbryn och klippa mitt hår.

Tagg :) Sen på fredag ska jag köpa lite kläder inne i stan och kolla skolavslutningsklänningar.

På lördag är det nog mest chill, ska fixa bloggdesignen och kolla på blogg.se

Söndag är det ut till några släktingar, taggtagg! Har köpt Hunger Games btw! Den är grymt bra.

boken är bättre än filmen :) Ska läsa Revolt och Fatta Eld sen.


Puss alla och ha det bäst!!!


Blog You Later


/N



Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards