svartarosor

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av N J - 5 mars 2012 22:40

Woow!

Ångrar en hel del!

Hur jag har behandlat min familj.

Att jag har respekterat fel personer.

Skapar stora gräl och skyller sedan ifrån mig.

Låter mig själv blir sårad.

Dränker mig själv i min egen sorg...

~

Det är nog allt jag ångrar mig. Men jag fortsätter fortfarande med hela listan.


Natti ♥ Ska kolla på revenge


Blog You Later


/N

Av N J - 5 mars 2012 22:34

 


Hello!

Visst var det en lång bloggpaus? Not x)

Höhö, bloggsuget kryper bara in i mig ...

Idag har skolan varit najs, fast varken Mathilda eller Tilde var där ._.

Har chillat med 3 andra brudar :3 Kom hem vid fyra och satte mig vid datan...

Typ allt jag har gjort idag? Att skolan har börjat e väl... lite boring -.- Men

det är ju grymt kul att få träffa alla. Har lite hormoner på g. Känner mig pissirriterad

av något... Det växer inom mig :'( Aja


Blog You Later


/N

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards