svartarosor

Alla inlägg den 30 april 2012

Av N J - 30 april 2012 23:43

                                           SENASTE:
1. Dryck: Cola 8)
2. Telefonsamtalet: Pappa :D
3. SMS: Sofia
4. Sång du lyssnade på: Move Shake Drop 8D


                          HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Brukar inte dejta xD Men nää o.o
7. Har någon varit otrogen mot dig: Vem vet? c:
8. Varit kär: Vem har inte varit det :)
9. Förlorat någon speciell person: Oh yes
10. Varit deprimerad: aa
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, japp x]
                        DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Lime
13. Rött
14. Svart
                                 I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Oj, ja en hel del!
16. Fått ditt hjärta krossat: Nope
17. Skrattat så att du har börjat gråta: yea! Det är aschill 8D
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: o.o Nej, inte vad jag vet
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Maybe? o.e
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jaaa
21. Kysst en kompis: Hehe c: Det du
                                    BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alltså ja, jag var vän med alla jag kände irl xD
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Aa duvet 20 xD Äh jag e ett barn nu x]
24. Har du några husdjur?: Yes, två marsvin och min bror :)
25. Vill du ändra ditt namn: JA
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Skola -.-
27. Vilken tid vaknade du idag: Halv tio
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Chattade ;/
29. Någonting som du längtar till: Grönan :3
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Allt e väl bra just nu [;
32. Vad lyssnar du på just nu: hårdisken som bullrar i datan o.o
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Venne o.o
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att skolan börjar om 32 timmar -..-
                                                 OM DIG:
36. Vad är ditt namn: N J :]
37. Singel/upptagen: Singel Mingel o.o
38. Stjärntecken: Oxe in the house ^-^
39. Kille eller tjej: Kille forever... Nä, drev xD Tjej ofc:)
40. Grundskola: En i Sverige antagligen :P
41. Gymnasie: -
42. Högskola: -
43. Hårfärg: Choklad-Kaffebrunt

44. Långt eller kort: Långt o.o?
45. Längd: 156
46. Vad gillar du gällande dig själv: Eeh.. o.o Att jag kan göra 10 saker samtidigt x)
47. Piercings: Gills öron? o.o
48. Tattoos: Aa över hela kroppen xd Nee jag har inga tatueringar o..o
49. Höger eller vänster hänt?: Höööger!
                                 DIN FÖRSTA:
51. Operation: Fyra år, det var något med min näsa eller lunga. What ever x)
52. Piercing: 8 år, öronen C8
53. Tatueringen: o.o
54. Bästa vän: Eh, Fanny :3
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Min bror n_n
57. Vaccination du minns: Haha har bara vaccinerat mig en gång xd 10 år kke 11 o.o?
58. Konsert: Bamse i Cypern 8D!!!
60. Alkohol du drack: Cider :) Det var INTE med flit
                                    JUST NU:
61. Äter du: guuudis :3
62. Dricker du: nada 8D
63. Är du på väg att: Gäspa :O
64. Lyssnar du på: Hårdisken x.x Forever alone C8
65. Väntar du på: Att få en serie hemladdad
                                 DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Alltså, kke? xD jag är inte synsk o.o
67. Vill du gifta dig: hmm.. o.o har inte tänkt på det :D
68. Karriär i åtanke: Läkare :]
              VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon [:
70. Kramar eller pussar: venne :D
71. Kortare eller längre: längre?
72. Yngre eller äldre: Helst samma ålder, men ett eller två år äldre funkar :D
73. Romantisk eller spontan: o.o
74. Snygg mage eller snygga armar: Wtf xd armar? Nää mage antagligen

75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering kke?
76. Känslig eller inte: inte, vill inte ha någon lipunge x3
77. Ragg eller förhållande: förhållande e väl bäst?
78. Bråkstake eller tveksam: say whut o.o
                        HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Naajj :3
80. Gjort något sjukt spontant: Haha yes, hela tiden!!!
81. Tappat glasögon eller linser: Glasögon :3
82. Blivit rädd av din egen spegelbild?: Haha en morgon xD
83. Ramlat: Vem har inte det, seriöst o.o
84. Gråtit till sömns: Aoo
85. Har du blivit arresterad: Yepp, sitter i en cell nu vettu xd
86. Dissat någon: mm.
87. Gråtit när någon dött: Nej jag har garvat -. -Ofc?
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Hmm.. A
                                  TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Si 8D
90. Mirakel: Björn Ranelid fick mig att börja tro på det xd
91. Kärlek vid första ögonkastet: Aa c:
92. Himlen: nej, jag tror det blåa i skyn är vatten :)
93. Tomten: nix xd
94. Att kyssas på första dejten: Bara när jag kollar på filmer :D
95. Änglar: nej, men själar
SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: aa, tekniskt sätt.. o.o
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: a
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Haha venne
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj, vänner, skola och socker!
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: yea buddy :]]


Haha fett kul ju 8DD!


Blog You Later


/N

Av N J - 30 april 2012 23:36

Haha, jag fattar inte vad jag menar med det, men jaja [:


 


1: Eh... Min familj kke?

2: Vännerna

3: Min skola :3

4: Musik

5: Hm... Eminem

6: Att fota

7: Streetdance

8: ... O.O Godis!

9: Calippo Shots :3

10: hehe?... Matte


Blog You Later


/N

Av N J - 30 april 2012 23:26

     


HejHej!♥


Aa, jag vet trollololo dålig uppdatering :P

Men orkar inte förklara osvosv...

IDAG HAR DET VARIT SUPERDUPER KUL! 8D.. Typ

Det har ju varit Valborg :3

Det var jätteroligt men jag hade förväntat mig mer ;)

Killarna spelade typ fotboll HELA TIDEN -.-

Får damp :'P Men annars var det skojsigt C:

Tog inte många bilder hann bara inte.

Det var helt otroligt många personer där o.o

Fast L var inte där ):

Aja, nu blir det myyys med hemmakläder och guuudish!


Blog You Later (BABES)


/N

Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards