svartarosor

Alla inlägg under april 2012

Av N J - 7 april 2012 20:33

 


Heej♥


Noll upd, jag vet!

Men det har ju varit påskafton idag (:♥

Och inte bara det, det har också varit mammas födelsedag, så jag har ordnat massa skit (;♥

Nu sitter jag och untzar till musik och plattar håret.

Mår fortfarande skit... Är så jävla sårad och sviken...

Hörs♥


Blog You Later


/N

Av N J - 7 april 2012 01:12

 


Heyy♥


Har precis kollat på Titanic.

Har gråtit skit mycket!!! Gud, första gången jag grät SÅHÄR mycket till en film :'o

Aja ska lägga mig nu, puss♥


Blog You Later


/N

Av N J - 6 april 2012 19:50

 


Hej...♥


Mår skitdåligt!

Usch, världens sämsta långfredag :'(

Varför händer sånt här? VARFÖR?!

Jag kommer fan aldrig glömma det här, det du gjorde mot mig!

DU SVEK MIG!


Blog You Later...


/N

Av N J - 6 april 2012 17:59

 


Hej hej!!♥


Blev klar med designen, är faktiskt jättenöjd!

Jag jobbade på den i 2 timmar, haha (:♥

Ska ut på promenad snart, hör av mig!♥

Puss


Blog You Later


/N

Av N J - 6 april 2012 15:51

 


Hej!!♥


Har suttit med sötnosarna hela dagen, haha :'3

Jag har försökt sudda bort alla minnen från igår, men det går bara inte...

Varje gång jag sätter mig vid datan eller håller på med mobilen börjar jag gråta...

Aja, hoppas jag kommer må bättre snart♥

-

Ska börja med min design NU! Sen blir det en promenad med musik i lurarna...

Tagg till på fredag♥♥♥


Blog You Later


/N

Av N J - 6 april 2012 09:40


Heej!♥


Vaknade klockan åtta c:

Har suttit och gosat med marsvinen :3 

Det har varit sjukt mysigt!!!

Igår kväll döpte jag om de >.< Blondinen heter Liam

och brunetten heter Leo♥

Ny design på ingång! Puss♥


Blog You Later


/N

Av N J - 5 april 2012 22:45

 


Hej♥


Mår äkligt dålig just nu...

Fan vad jag är trött på det här!!!

Du svek mig, glöm inte det... Alla hemligheter vi delade verkade betyda skit för dig, eller hur?


Blog You Later


/N

Av N J - 5 april 2012 22:09


Hejj♥


Kom hem med sötisarna för ett par timmar sedan♥

De är fortfarande lite skraja men det är normalt :D

Imorgon är det en ny dag och det kommer bli nya tag!

Ska tvätta de imorgon x) Undrar hur det går, puss♥


Blog You Later


/N 

Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards