svartarosor

Alla inlägg under mars 2012

Av N J - 10 mars 2012 09:32

                   


Blog You Later


/N

Av N J - 10 mars 2012 09:09

1. Min familj

2.Mina vänner

3.Min bok

4.Skolan

5.Mattematik

-

Hehe det var min top 5 lista :D


Blog You Later


/N

Av N J - 9 mars 2012 22:49

Som ni nog ser så har jag skapat en ny header. Det är inte precis så att jag har jobbat skit länge med den, men jag tröttnade bara på den gamla :) Nu ska jag börja dra ihop och lägga mig. Känns sjukt bra med helg! Helgens planer laddas upp imorgon   <-- Så söt x'dd


Blog You Later


/N



Av N J - 9 mars 2012 22:21


Det spred sig fort! 57 733 541 träffar! Helt sjukt. Vissa tänker: Men åh vad ska vi göra, varför ska vi spendera tid och något som är omöjligt? Amen sprid det här, STOPPA KONY! Tänk på hur stor skillnad du kan göra genom att kolla på det här och sprida det vidare, istället för att sitta som en nolifer och facebooka!


Blog You Later


/N

Av N J - 9 mars 2012 22:08

 


Paff O.O

Har ju skit många härliga minnen...

Men det härligaste minnet är nog när jag åkte till Chicago.

Det var ju grymt roligt.


Blog You Later


/N

Av N J - 9 mars 2012 21:58


Heej!

Skolan har varit grym idag! Börjat greppa decimaltal :)

Jag, S och killarna drog ner till stora fotbollsplanen klockan 17 och var där i en timme :3

vi spelade fotboll och körde s/k det var grymt kul! Fick reda på att min bästa killkompis ska byta klass D:  Men de goda nyheterna är att jag ska få en Iphone 4s VIT 8D Fettglad ju!

Bilden är från idag säger jag med sanna ord :) Jag står vid 6 åringarnas fritids >.<


Blog You Later


/N 

Av N J - 8 mars 2012 20:38

 


Hej!

Kom hem från dansen vid halv åtta. Jag har nu ätit middag (: Ska dricka min goda latte om några minuter. Efter det blir det nog en snabbdusch och sova C:

Ha det kul människor!


Blog You Later


/N

Av N J - 8 mars 2012 20:27

 


Hömhöm...

Jag har aldrig varit FÖRÄLSKAD men jag har gillat någon på ett specielt sätt.

Har haft två killar :) Min första var inte så ''romantisk'' så jag berättar om den andra :)

Det var 2 dagar innan alla hjärtans dag discot, jag hade ingen dejt. Min kompis S gick och frågade killen om han skulle bli min dejt (jag var helt omedveten om det) Sen så på rasten berättade hon :) Jag tjöt av glädje! Sen på discot pussades vi på munnen och dansade tryckare (: Tillslut blev vi ihop, gulligt va?♥


Blog You Later


/N

Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards