svartarosor

Alla inlägg under mars 2012

Av N J - 18 mars 2012 11:05

 


Heey♥


Var bara tvungen att hajpa (:


För er som undrar VARFÖR det står ''vill ni veta en hemlighet?'' så får ni helt enkelt vänta... Följ min blogg och vänta tills jag avslöjar något jag inte får avslöja...


Blog You Later


/N

Av N J - 17 mars 2012 12:43

 


Gomorron♥


Mår mycket bättre nu c: Tog ipren och zyx igår kväll, så jag mår mycket bättre.

Imorse så rensade jag mina smycken, och då hittade jag en urgullig ring som jag hade fått av en kille som jag var ihop med när jag var 8-9 år. Vi tappade kontakten. Ska adda honom på fb sen (:

Idag ska jag nog få tag på Tilde och Mathilda, så kan vi kanske hänga och prata (: Äta chips kolla film? Men ingen av de svarar ._. aja...


Blog You Later


/N

Av N J - 16 mars 2012 22:30

 


Bildrepris ._.


Hej♥

Känner mig skitrisig. Har varit snuvig hela dagen. Mådde illa ett tag innan lunchen.

Men sen blev det bra. Nu har ont i halsen och huvudvärk. Träffade Tilde idag <33 hon är tbx från Thailand! Ord beskriver inte min glädje!!! Jag och Sofia drog till Jennifer och bakad muffins. Det blev jättegott c: Nu ska jag borsta tänderna, koka upp te och lägga mig. Hoppas jag mår bättre imorgon, kanske träffar Tilde eller något. PUSS!


Blog You Later


/N

Av N J - 15 mars 2012 07:12

Heey!♥


Vaknade nyss. Ska typ äta frukost och börja fixa till mig.

Ni får ingen bild av mig just nu eftersom jag ser risig ut >.<

...

Det var väl allt! Vi hörs.


Blog You Later


/N

Av N J - 14 mars 2012 21:42


  Hej♥


Idag så har skolan flytit på (som vanligt)

Drog till Gulan med S o J. Vi tränade på volter 8D

Fettkul ju!

Sen så drog J hem, och några minuter senare drog jag, S och L c:

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Born To Die och halvgråter ._.


Blog You Later


/N

Av N J - 14 mars 2012 21:20

Jo eftersom jag tycker att det är kul att berätta om mitt liv. Även om det inte är så intressant c: Men jag kände bara för det.


Blog You Later


/N

Av N J - 13 mars 2012 22:17

Heey♥


Halvdålig upg...

Drog till biblan idag med några brudar.

Nu ligger jag i min säng med datan i knät, ska kolla på senaste pretty little liars avsnittet.

Ville bara berätta att jag inte kommer upg bloggen så mycket eftersom jag inte har bilder att bjuda på.

När jag får iphonen är det upg 24/7, looovar ;** ♥

Har inte kunnat nå Clara så mycket idag, är lite abstinens >.<


Blog You Later


/N

Av N J - 13 mars 2012 21:14


Den här bilden tog jag en riktig hemsk dag...

Bland de jobbigaste i mitt liv ...


Blog You Later


/N

Presentation


Hej hej! Här är en galen tjej på tolv år! Jag tidsfördriver min tid genom att vara med vänner, lyssna på musik och shoppa ♥♥
Tack för att just DU besökte bloggen! Lämna gärna en kommentar :*♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Klocka

Chatta?

Älskling♥

 

Sushi :3

 

FavoritRätt


Ovido - Quiz & Flashcards